De eerste lichting van onze klanten is inmiddels begonnen aan hun tweede website via ons. Voor sommigen de stap van digitaal visitekaartje naar een website die echt online leads genereert. We zijn voor deze klanten dan ook druk met zoekwoorden-analyses, content strategie, conversie optimalisatie en zoekmachine campagnes.
Doordat we met Heers ook steeds meer bekend raken als de specialisten op het gebied van online marketing trekken we ook steeds meer grotere klanten. Klanten die alles uit hun website willen halen. Dit vraagt ook om een andere aanpak qua webdesign. Een aanpak die we bij Heers al gebruiken, maar nu ook bij Webdesign Gorinchem door gaan voeren.
Nieuwe aanpak
- Kick-off (analyse & strategie bepalen), dit doen we bij voorkeur op onze eigen locatie. Op die manier halen we de klant uit zijn of haar eigen omgeving wat de kans op frisse ideeën vergroot. Ook bepalen we in deze fase de zoekwoorden / content strategie voor de nieuwe website
- User Experience: we brengen de gewenste gebruikerservaring van de bezoekers op de website in kaart. We gaan aan de slag met wireframes en functionaliteit
- Webdesign: en echt webdesign, dus geen grafische vormgeving, maar webdesign gericht op performance en user experience
- Webdevelopment
- Testen
- Live
- Support & Online Marketing
Kennismaken?
Wil jij ook een nieuwe effectieve website? Neem dan contact met ons op. Wellicht ben je over een paar weken al met ons aan het brainstormen in de ULO in Gorinchem tijdens de kick-off sessie.